Το Google Analytics αποτελεί ένα δωρεάν εργαλείο της google , το οποίο διευκολύνει την παρατήρηση της αποδοτικότητας και επισκεψιμότητάς  της ιστοσελίδας σου και την καταγραφή των στατιστικών στοιχείων που αφορούν την διαδικτυακή της κατάταξη Για μια εταιρεία η πορεία της στον διαδικτυακό κόσμο είναι κάτι το οποίο χρειάζεται συνεχή ανάλυση και έλεγχο

 

Google Analytics

 

 

Το Google Analytics είναι ένας κώδικας στην ιστοσελίδα σας όπου καταγράφονται οι δραστηριότητες και τις συνήθειες των χρηστών σας . Αφότου ένας χρήστης αποχωρήσει από την ιστοσελίδα σας αυτομάτως αποστέλλονται οι αντίστοιχες πληροφορίες στον server του Google Analytics . Στη συνέχεια κατηγοριοποιούνται σε τέσσερις κατηγορίες .

 

Η πρώτη κατηγορία αποτελεί την καταγραφή των ενεργειών του κάθε χρήστη , η δεύτερη κατηγορία αφορά τις μεμονωμένες επισκέψεις των χρηστών στην ιστοσελίδα σας . Η Τρίτη κατηγορία είναι οι μεμονωμένες σελίδες μέσα στην ιστοσελίδα σας , που επιλέγει να επισκεφτεί ο χρήστης και η τελευταία περιλαμβάνει τα κουμπιά , τις προβολές των βίντεο , τις εικόνες και άλλα μέσα που πατάνε οι χρήστες .

 

Πως χωρίζονται τα δεδομένα ;

Υπάρχουν δύο διαφορετικοί τύποι δεδομένων τα οποία περιλαμβάνουν τις διαστάσεις και τις μετρήσεις μιας  Ιστοσελίδας .

Οι μετρήσεις αφορούν την καταμέτρηση των δεδομένων μιας ιστοσελίδας

Καταγράφονται , δηλαδή , δεδομένα όπως τα έσοδα της εταιρείας , τον αριθμό των επισκεπτών , τις σελίδες και τις προβολές τους τις πωλήσεις και άλλα μετρήσιμα αποτελέσματα τα οποία είναι χρήσιμα στη κατανόηση των αναγκών σας και τη βελτίωση της εταιρείας σας .

Οι διαστάσεις , αφορούν τα προσωπικά στοιχεία των χρηστών όπως το όνομα ,ο μήνας , το φύλο , η ηλικία , η χώρα ή ακόμα και οι συσκευές που χρησιμοποιούνται σε καθημερινή βάση από τους χρήστες σας .

Το google analytics , λοιπόν συλλέγει όλα τα παραπάνω δεδομένα και σας προσφέρει μια ολοκληρωμένη εικόνα της επιχείρησής σας με σκοπό την πλήρη βελτιστοποίησή της .

 

Γιατί να μετρήσετε τα δεδομένα της ιστοσελίδας σας ;

Μελετώντας τους χρήστες μιας ιστοσελίδας συλλέγοντας τα στατιστικά τους στοιχεία σας βοηθάει να δημιουργήσετε μια πετυχημένη στρατηγική για το μέλλον της εταιρείας σας μακροπρόθεσμα . Το google analytics σας βοηθάει να αναλύσετε και να μετρήσετε τα συγκεκριμένα δεδομένα . Συλλέγοντας χρήσιμες πληροφορίες και αναλύοντας τους καταναλωτές μας μπορείτε  να το αξιοποιήσετε πλήρως  για την εξέλιξη και την βελτίωση της εταιρείας σας .

Ποια είναι τα δεδομένα προς μελέτη των Google Analytics ;

Επισκέπτες

Ο αριθμός των επισκεπτών που επισκέπτεται την ιστοσελίδα σας και το χρονικό διάστημα  . Σας παρέχετε η συνολική εικόνα των επισκεπτών της ιστοσελίδας σας και σας βοηθάει να κατανοήσετε το μέγεθος του κοινού σας και να επενδύσετε σε διαφημιστικές ενέργειες που θα σας είναι κερδοφόρες .

 

Εγκατάλειψη της σελίδας

Τα Google Analytics προσμετράνε το ποσοστό της εγκατάλειψης της σελίδας σας από τους χρήστες . Για παράδειγμα αν ένας χρήστης μπει στη σελίδα σας για ένα λεπτό ή για πέντε και σας βοηθάεινα προσδιορίσετε τους λόγους για τη συγκεκριμένη ενέργεια .   Οι λόγοι , μπορεί να είναι πολλαπλοί , όπως για παράδειγμα ένας εκνευρισμός από μια υπηρεσία , η δυσανασχέτηση των χρηστών από το αισθητικό κομμάτι και άλλα .

 

Πηγή Επισκεψιμότητας

Αναλύει την επιτυχία των συνεργασιών σας με άλλες ιστοσελίδες , οι οποίες βοηθάνε στη προώθηση της δικής σας και μαζεύουν τα δεδομένα από αυτές .  Δηλαδή αναλύει το πως επισκέφτηκαν την ιστοσελίδα σας και από που την βρήκαν και ενημερώθηκαν για αυτή οι χρήστες .

Δημογραφικά στοιχεία

Τα συγκεκριμένα δεδομένα συλλέγονται για να κατανοήσουμε το φύλο , ηλικία , τη γεωγραφική τους τοποθεσία και άρα την εξατομίκευση τους .

Οι συσκευές

Αν οι χρήστες μπαίνουν από λαπτοπ , υπολογιστή , κινητό και σας βοηθάει να λαμβάνετε  χρήσιμες πληροφορίες για το λειτουργικό σύστημα του καθενός .

Κόστος

Συνδέοντας τα Google ads με τα Google Analytics μπορούμε να συλλέξουμε πληροφορίες για την αποδοτικότητα των διαφημίσεων και αν μας αποφέρει κάποιο κέρδος .

Χρόνος

Ανάλογα με τη χρονική περίοδο που θέλουμε να παρατηρήσουμε τα οργανικά μας αποτελέσματα , τα google analytics μας βοηθάνε να διαχωρίσουμε τα χρονικά διαστήματα που θα θέλαμε να μελετήσουμε .

Ποιες είναι οι υπηρεσίες Google Analytics ?

Οι υπηρεσίες Google Analytics αποτελούν μια σειρά δραστηριοτήτων και πολύ εργαλείων που διευκολύνουν την ανάλυση των δεδομένων .

  1. Έλεγχος κίνησης επισκεψιμότητας

Παρέχονται δεδομένα για τους χρήστες που έχουν επισκεφτεί την ιστοσελίδα εκείνη τη στιγμή με βάση τη γεωγραφική τους θέσης , την συσκευή και τις σελίδες που προτιμούν να διαβάζουν . Επίσης παρέχονται δεδομένα για τη τεχνολογία που χρησιμοποείται , τη γεωγραφία , τη συμπεριφορά των χρηστών .

 

  1. Αναφορά Απόκτησης

Παρέχονται πληροφορίες για τις μηχανές αναζήτησης που μέσω αυτών βρίσκουν οι χρήστες την ιστοσελίδα σας και παράλληλα μπορείτε να παρακολουθείτε την απόδοση των καμπανιών σας .

  1. Αναφορές συμπεριφοράς

Παρέχονται οι πληροφορίες σχετικά με την επισκεψιμότητα των  σελιδών και δεδομένα για την ταχύτητα της ιστοσελίδας και της βελτιστοποίησής της .

  1. Αναφορές Μετατροπών

Παρακολουθούνται οι στόχοι της ιστοσελίδας και οι συναλλαγές του ηλεκτρονικού εμπορίου.

  1. Ενσωμάτωση με άλλες υπηρεσίες Google
  2. Προσαρμοσμένοι πίνακες ελέγχου

Τα Google Analytics , δίνουν τη δυνατότητα σε εσάς να κατανοήσετε καλύτερα τις προτιμήσεις των πελατών σας και έτσι να βελτιώσετε την ιστοσελίδα σας στον επαγγελματικό κλάδο .